Dålig sömn men tur man har familjen ;)

Har sovit så sjukt dåligt sen den tråkiga nyheten kom om min morbror =( Tackar min underbara familj och släkt för att dem finns till och att vi är så sammansvetsade. Tackar Min Per för att han är så underbar som han är och finns i mitt liv. Då jag varit med i en aallvarlig bilolycka så ser jag annorlunda på livet med. Jag tar en dag i taget och är så tacksam för så lite och tar ingenting för givet längre.

Igår va jag med Mamma, Jesper, Linus och Malin i några timmar på Väla bla och det va riktigt trevligt ;) Fyndade en fin lång klänning som ja ska ha på mitt kalas samt ett annat långt linne som ja kan ha nu och ev även efter graviditeten ;) Tack för en trevlig dag igår Mamma och med mina 2 minsta brödrar =) Behöver komma på andra tankar och ge sig ut och bara va och umgås med nära och kära ;)

Sov så dåligt i förrgår natt så idag e ja grymt trött trots att ja sovit i 7 timmar inatt iaf. en ja e ledig onsdag och torsdag så jag får vila upp mig då och jag har inget krävande planerat alls utan jag tar dagen som den kommer ;)

Fick en förfrågan av en killkompis om att provsjunga till deras band då dem söker en sångerska ;) ÄLSKAR att sjunga men jag behöver öva upp dem höga tonerna dock men det va inga problem sa han för hans syster e sång pedagog *ler brett* Åh så lycklig ja blev över att han vill ha med mig ;) Han har hört mig sjunga mkt förr men det va för iaf 5 år sen =P Har kunnatr sjunga rent och ta tonerna rätt så det ska jag klara av att göra igen ;) Finns intresse och kapaciteten så ska det gå vägen =)

Simma lugnt                                                     c",)




Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, va roligt att få sjunga! Älskar också att sjunga! Du kommer säkert fixa det galant vännen!

KRAM!

2011-05-24 @ 18:53:09
URL: http://mittnyalivochjag.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Åh tack gumman ;) Ska bli så kul! Vill verkligen få igång min röst igen ;) Kramar

2011-05-24 @ 19:28:52
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0