Bogsering och hämtat babyskydd ;)

Hjälpte en tjejkompis igår med att bogsera hennes bil från Kågeröd till Malmö då den inte ville starta och den är köpt på en bilfirma därnere. Allt gick bara bra med bogseringen men vi körde dock vilse i Malmö ( oväntat = NOT! ) så vi sket till sist i vilket och körde ut på motorvägen för därifrån hittade vi dit vi skulle ;)

Sen va ja på Familia och hämtade Babyskyddet som kommit så nu står den hemma och väntar på mer bebis saks kompisar *ler* Håller på att kolla runt på vagn, säng och skötbord så vi vet vad vi vill ha ;) Är ju 3 månader kvar så det är ingen mega brådska så sett men ska få det gjort så fort som möjligt ;)

Sen ringde syrran och bjöd hem mig på middag så jag körde dit efter Familia ;) Blev där ett par timmar och jag tom somnade i knappt en timme för jag va så sjukt nedrans trött!!! Behövde den Power Napen ;) Dino väckte mig dock genom att buffa på mig och han trängde sig upp i soffan =P



Förkylt va det här!                                                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0