~*Underbara chefer har jag*~

Fick en ostbricka  ( korg ) av mina chefer idag ;) Så gulligt! Jag är deras räddande ängel skriver dem ;) Så kul att höra och ja blev helt rörd ;) Älskar att  jobba hos dem så ja jobbar mer än gärna så fort dem behöver hjälp ;) Trivs riktigt bra på jobb och med mina chefer ;)



Ska bli gott att få smaska i sig detta hemma i helgen med Per ;) Tack än en gång för korgen ;)

Snart helg och kalas blir d imorn då Lova fyllde 1 den 9 Mars ;) Sen söndagen blir bara lugn och städad hemma för oss skulle ja tro ;) Vi har jobbat om varandra så vi har knappt hunnit ses ju =( Så får ha lite kvalitets tid i helgen ;)

Ha en skön helg                                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0