Time flies!

Tiden bara rinner iväg när man jobbar typ heltid ju =P Varit ganska trött då ja inte e van vid att va igång och jobba så mkt ju =P Har inte orkat blogga =/ Har inte så värst mkt att blogga om nu  ändå för det enda som hänt e att ja jobbar ;)

Eller jo, jag va på sjukhuset igår och tog ett vävnadsprov på livmodertappen då ja hade små små cellförändringar när ja gjorde cellprov. Va inte så skönt när dem knipsade av en bit av tappen =P Obehaglig och isande känsla! Men nu e d gjort så jag får svar om några veckor om det är ngt där som måste fixas till ;)

E vanligt med cellförändringar där och d brukar inte va ngt och ja har en extrem mild typ av förändring så d e lugnt för min del. Har dem gått för långt till tredje stadiet och inte gått på cellprovskontroller så kan d övergå till cancer så det är VÄLDIGT VIKTIGT att man går på sina cellprovskontroller!

E sjukt trött idag med men d löser jag sen efter jobb idag ;) Blir bingen direkt när ja kommit hem och vila, nanna ;) Lär somna fort ikväll med iaf ;) Sover dåligt till och från så nån gång då och då e ja så himla trött =P

Letar och frågar runt i bekantskapskretsen efter ett baby skydd ( första bilbarnstolen ) om d finns nån som e använd 1 gång dem senaste 2 åren som man kan köpa billigt så kan man spara nån krona ;) Den ska INTE ha varit med i nån krock och INTE va mer än 3 år gammal har jag läst då dem är färskvara.



En sån här ska vi ha som första bilbarnstol ;) Akta Graco Logico S ;) Hade varit fint om man hittade den i denna lila =) E så snyggt med lila och d passar både till kille och tjej =)

Bazinga                                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0