Mummos 76 års kalas

Va helt off hela söndagen så ja orkade inte blogga om lördagens kalas =P Men nu så e ja på benen igen ;)

Hade riktigt trevligt på kalaset men vi va riktigt off och trötta både jag och Per så vi blev där i 3 timmar ca. Har lite bilder därifrån på lite familj och släkt ;)

Min Ukki & Mummo =)



2 av mina 4 brödrar, Jesper & Tobias



Min kusin Helena med sonen Benjamin ( född 11 dec 2010 )



Min kusin Helenas sambo Mattias



Sist men inte minst min moster Sirpa ( Helenas mamma )



Denna veckan jobbar jag tisdag, fredag & lördag =) Vårvädret e på väg med med storsteg så man kan va ute och njuta ;) Dock har vädret varit kallt eller annat så fort ja e helt ledig så ja har inte lyckats ta mig ut och gå lite i skogen här bredvid där vi bor. Hinner kanske idag ;) Har lite att fixa med hemma innan ja kan ta ledigt att gå lite ;)

Åt en finsk korv rätt med hos Ukki & Mummo, Hund med 1 ben heter det. Är en pirog med köttfärs och ris som man sen lägger en grillkorv i med ketchup och senap om man vill =)



Va inte riktigt min favorit dock men går att äta ;)

Ha en lovely Monday                                    c",)

Kommentarer
Postat av: Helena

Som vi ser ut... jaja, vi får väl bjuda på det :) Kul att träffa dig och få se kulan och träffa Per :)

Kram

2011-03-29 @ 11:45:58
Postat av: MalinOpel

Tack detsamma ;) Ja tyckte bilderna blev bra på alla ;) Va ju sjukt längesen vi sågs med så d va kul ;) Kram

2011-03-29 @ 12:13:47
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0