Lovas 1 års kalas ;)

Tiden går sjukt fort! Lilla Lova blev 1 år den 9 Mars ;) Min äldsta lillebrors dotter ;) Va på kalas idag och hon fick ett pussel, en tygkorg att lägga mjukdjur mm i och ett litet stål armband från mig, Per, Kajsa & Johan ;) Armbandet va dock bara från mig och Per ;) Lyckades bara ta 2 bilder på kalaset, en på Lova och en på Liam ;)





Blev ganska bra bilder trots all rörelse där ;) Ska försöka få en bild av brorsan Roger med ett foto på henne med armbandet på sig som ja tog på henne med deras kamera ;)

Liam hjälpte klart till att öppna presenterna och likaså deras kusiner hjälpte med till att öppna ;) Lova e inte haj på det än att öppna paket men när hon sen väl fått smak på det så finns det inget stopp =P

E lite orolig för Calibra min hankatt. From idag har han börjat slicka mkt vid analen och går ofta på lådan och d tyder oftast på en sak =( Kristaller i urinen så måndag ska ja ringa runt och kolla läget och få tag på mat till honom mm så ja kan se till så d försvinner innan d går så långt som d gick med stackars Turbo =( Usch...klarar inte av att mista en katt till =( Ska göra ALLT ja kan för att hjälpa honom och förebygga detta!

So long                                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0