Heltidsvecka ;)

Ja denna veckan blir d mkt jobb ;) Ska jobba alla dagar denna veckan förutom torsdag och söndag ;) Stängt söndag med ju =P Skönt är det att va igång och jobba ;) Går jättebra för mig på jobb och jag lär mig snabbt nya ting med att mecka klockor mm ;) Finns så mkt att lära sig inom inom den branschen ;)

Har en del olika klockmärken på jobb och däribland Swatch som har sina utmärkande modeller av alla de slag ;) Denna hittade ja på nätet och den va ju grymt snygg! ;)



LOVE IT =)

Har hittat en riktigt fin Swatch klocka, vit med läder och stenar som jag är riktigt sugen på och som satt tok snyggt på mig ;) Vit klocka e sjukt snyggt och speciellt nu till sommaren =)

Ska sälja lite klockor ja har och se va ja  får för dem samt sälja lite smycken sen får vi se om d blir ngt i klock väg ;)

Nu ska vi hålla kväll så ha en skön kväll                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0