=)

Är bara så himla lycklig ;) Vårvädret kommer fram, jag är kär i min Per, underbart att va gravid, Per e så gudomligt underbar och ja, allt e på topp ;) Det enda som inte är på topp är alla ständiga utgifter =P Måste köpa ny katalysator till bilen samt broms skivor bak =( Och betala tbx så mkt ja kan varje månad till Thomas som lånade pengar till mig för Calibra sen djursjukhuset. När man tror att man har massa pengar över så kommer d ständigt nya måste utgifter =/

Men men sånt e livet =P Ska ÄNTLIGEN hämta min nya mobil sen ikväll efter jobb hos underbara Katja ;) Wii!!! Sen d här med pengar d löser sig alltid på ett eller annat sätt ;) Ja har haft d kärvt nu i 2½ år så ja e van men ja löser d alltid på ngt sätt ;) Per e likadan som mig när d gäller detta, allt löser sig och även han som jag är alltid positiv, glad och spontan =)

Min Mobbe ;) Grym kamera och grym mobbe helt enkelt ;)



Kalima                                        c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter perfekt vännen nu när ni ska ha barn för det e ju gratis :) men det fixar ni! e ju trots allt inte pengar som styr ens liv

2011-03-15 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0