Calles tur till Djursjukhuset =/

Stackars Calle e instängd nu med mig i ett rum då ja ska ta ett kiss prov på honom så vi kan utesluta urin bekymmer på honom iaf =/ Min stackars Calle =( Han känner sig inte så pressad när ja e med honom och myser så han lär kissa sen får han springa fritt men ja måste dosera ut mat till båda kisarna nu då d måste göras på hans medicin =P Tur ja bara har 2 kisar kvar nu och inte 4 st för d hade blivit jobbigt och d va d förra året då Turbo va sjuk =( Håller tassarna att han blir bra igen iaf ;)

Han har kräkt ett par ggr om dagen och går i lådan en massa så ngt e fel. Han e inte förstoppad men kan va inflammation i tarm, mage så nu blir d medicin. Hoppas att d bara e en infektion som går bort nu med medicin och OM d e ngt i hans urin så hoppas ja att d bara e infektion så han blir bra snabbt igen ;)

Usch, varför har man djur? Va 1 år sen ja fick Avliva Turbo pga urinsten mm =( Hoppas att ja hinner rädda Calibra om d e d som e fel på honom. Gör allt ja kan för att min bebis kise ska bli bra igen och ja tackar Min Per för allt stöd och hjälp samt hans kompis Thomas för all hjälp ekonomiskt till Calibra ;) Ni e guld värda ;) Kisarna betyder allt för mig! Dem är mina barn kan man säga och jag älskar dem så sjukt mycket!

Så dagen blev hektisk för ja fick en tid kl 11 och hade precis vaknat till liv så d blev på med kläderna och iväg utan att ha duschat och allt och hungrig va jag! Inte nog med det så tog d tid för pengarna att komma in på mitt konto så ja fick stanna i en timme och vänta på att dem skulle komma in så ja kunde köra därifrån och hem! Pust! Normalt sett har pengarna ALLTID förts över direkt men NEJ, inte idag!

Har min favorit ring i silver där ja bytt ut den stora stenen i mitten till en rosa sten med 3 st diamanter i som är lösa och dansar runt ;) Dancing Diamonds heter det tydligen ;) ÄLSKAR verkligen den ringen ;) Hittade ett hänge som hade såna på nätet med ;) Mina diamanter omges med 18 K vitguld ;)

Hittade denna på nätet =)



Min ring ;)



I JUST LOVE THIS RING ;) Är bara jag som har just en sån här ring ju och d e kul ;) Grundringen är från Juvelen där ja jobbade innan ;) Är en vit cz sten annars där på original ringen ;)

Nej nu ska ja mysa med Calibra så han känner sig trygg                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0