Vecka 33 ;)

Ja då va d mer magbilder ;) Som den lilla syrken sparkar runt därinne nu och håller låda *ler* E så himla mysigt =) Vi vet nu vad det är för kön vi väntar iaf ;) Men det får bli en överaskning för resterande tycker vi ;) Va så nyfikna så vi tog reda på det ;)







Ville bara lägga upp dessa nu innan vi ska nanna kudden för imorn e d full rulle med att pappa ska fixa min bil sen har vi lite ärenden att göra sen får man inte glömma d viktigaste imorn =P ATT BADA hos mina päron *ler*

Simma lugnt                                                    c",)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Hej.

Nu börjar magen blir stor, skönt att allt är bra och går framåt som det skall. Tunbg kan jag tänka mig :).

Ha en fortsatt bra sommar och lycka till !!!

2011-06-29 @ 21:32:35
Postat av: MalinOpel

Ja nu växer magen så det knakar och d e smått jobbigt i värmen men d finns pool som tur är som svalkar ;) Ha en skön sommar du med och hoppas du får fint väder på din semester ;)

2011-06-30 @ 10:07:43
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0