Vecka 31 ;)

Vecka 31 och jag har fått bristningar nu =( Har inte haft en enda bristning innan men nu på 2 dagar så har dem dykt upp =/ E sånt som kommer mer eller mindre men ja ska smörja magen väl varje dag både nu och efter graviditeten så det läker så bra som möjligt ;)

Börjar bli trött väldigt ofta och ha ont i ryggen ofta numera. Märks att tyngden gör sig påmind nu på tjocka magen =P Har halsbränna till och från annars så mår ja bara bra ;) Har inga foglossningar alls heller =)





Ovanför naveln har jag ett jätte ärr sen en navel piercing som ja vägrade ta ut. Gjorde den 3 månader innan bilolyckan så kroppen hade annat att läka så ja vägrade ta ut den men fick göra det till sist då den hängde i en skinnbit =/

Igår va det 9 år sen bilolyckan. Jag va en runda på olycksplatsen och lade en cigg till Richard och satt där ett tag hos honom ;)





Va hos en kompis till Per innan, Thomas heter han och killen som Thomas delar lägenhet med, Magnus hade skaffat en liten kise så ja va tvungen att få nån bild på kisen och mig ;)



Fick en nice bild på min Zazzi gumma häromdan där hon låg helt avslappnad i stolarna som vi slängt idag då soffan kommer imorn bitti *wii*



Jag och Per har varit riktigt duktiga idag med =) Har storstädat vardagsrummet och röjt i lilla rummet mm så här ser lite bättre ut nu ;) Behöver dock byråer och bord då vi inte har några avlastningsplatser alls men det kommer så snart vi hittat passande saker till vår lya ;) Blev riktigt fint hemma nu ;) Förtjänade verkligen en tallrik såna här iaf =)



Nu ska vi nanna kudden och snart e soffan här äntligen                                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0