Vecka 30 ;)

Då va d dags för v 30 bild ;) Börjar bli tungt att komma upp från låga höjder och från golv nu kan jag säga =P Och jag har 2 månader kvar med så man undrar hur mkt större man ska bli =P



Den lilla syrken sparkar friskt till och från därinne så hela magen rör sig *ler* Min honkatt Zazzi har jagat en fot på magen en gång och hon såg så rolig ut för d verkade precis på henne som om hon trodde d va jag som bråkade med henne *haha* Mamma har med känt när bebisen sparkar och Per har känt d några ggr ;)

Åskade ganska mkt igårkväll och det kom en stor skur regn men d behövdes för det va sjukt kvavt igår och man svettades bara man satt ner både jag och Per så d blev duschen vid 23 tiden då d va lite svalare efter regnet ;)

Snart dags för mitt 30 års kalas med och imorn ska vi göra maten till kalaset ;)

Bazinga                                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0