Underbara värme =)

Har varit att par dagar med skön värme nu i ett par dagar så jag har inte varit databunden alls utan jag har bara varit ute och njutit ;) Har varit hos syrran en dag och idag va vi hos Ukki och Mummo =) Har njutit i solen och jag har badat en massa ;) I syrrans pool va där 25 plus och i Ukki och Mummos va där 17 plus. Deras e nergrävd så där blir inte lika varmt som en ovan jord pool.

Bad hos mamma och pappa ;)



Lilla Lova i sin flytväst =)



Mina och Kajsas finmålade tånaglar =)



Dino hjälpte till att gräva damm =)



Johan med sin pappa mitt i damm bygget =)



Plockade lite fina blommor och grönt hos syrran och gjorde en fin bukett som jag gav till Min underbara Per *ler* Han har skrivit en låt till mig och han spelade gitarr och sjöng den för mig häromdan ;) Riktigt fin text och jag blev så rörd att jag grät =) Tack min älskade Per ;) Du är mitt allt <3



Nu blommar mina Hibiscusar igen hejvilt ;)





Nu när vi körde hem från Ukki och Mummo var det såhär varmt =P



Har varit riktigt riktigt hett ute dessa dagarna så det har varit så skönt att vistats vid en pool ;) Blir jobba imorn så man får ju passa på att va ute och njuta när vädret tillåter och man e helt ledig ;) Har en del att fixa i veckan då jag ska ha mitt 30 års kalas nu på min födelsedag den 11 Juni ;)

Mina stackars kisar ligger som 2 döda sillar varje dag för det är så sjukt varmt för dem små liven =( Ska låna en rakapparat så ja kan raka Calibra iaf då han har en massa tovor som inte vill ge med sig sen får vi se om vi ger Zazzi en omgång med för dem mår så sjukt bra när dem e rakade i denna värmen. har rakat alla hanarna ja haft en gång innan och dem blev riktigt mkt piggare och det är även bra för dem att göra så när dem e innekatter ;)

Svettas nu inte bort med er                                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0