Pappas segelbåt sjösatt =)

Igår så sjösatte vi pappas segelbåt så det blev ett par timmar där i hamnen ;) Fixade med seglets alla vajrar mm så det tog sin tid att fixa den ;)

Pappa och Per meckar med vajrarna ;)







Här har båten kommit till sin hamnplats ;) Pappa har lackat och fixat med den i nån vecka eller två så den e fin nu ;) E lite småfix kvar men det får komma nästa omgång den e ur vattnet. Vädret igår va ganska kvavt och svettigt så det blev att bada i poolen hos mamma och pappa sen på kvällen när vi kom dit ;)

Fick två fina bilder precis på min kise Calibra när han satt därute på balkongräcket ;)





Då va det jobb imorn sen åker jag till Munka efter jobb typ och sover där. Ska ha mitt 30 års kalas där och Pers Volvo e inte klar på verkstan så han får ha min bil på lördag så han kan komma på kalaset efter att han jobbat ;)

Både jag och Per va och klippte oss idag. Sist ja klippte mig va i december =P Per har dock klippt sig mer än vad ja gjort sen dess ;) Man tänker inte på att klippa sig ofta sen vill ja spara till långt igen så då vill man bara låta det va så mkt som möjligt ;) Har växt väldigt mkt sen i december så det är på god väg och nu e håret så fint och mjukt tack vare graviditeten men d brukar bli skit med håret när man väl fött bebisen men den smällen får man ta då =P Får hitta något bra piller som hjälper min hårväxt som inte e farlig för den lilla syrken ;) Det hänger ju på håret sägs det *hihi*

Va på del 2 av föräldrautbildningen idag och den sista är i nästa vecka men då går ja själv då Per jobbar. Är skönt att han varit med på 2 av 3 st iaf så han får mer inblick i det hela med graviditeten och vad som sker med min kropp. Männen e ju inte så delaktiga innan bebisen e ute för dem känner inget på samma sätt som vi som är gravida.

Gått över i vecka 31 nu så tiden bara springer iväg! Ska ta bilder i dagarna på magen och lägga ut här på min blogg ;) Har dock full rulle nu på schemat tom söndag natt dvs sent lördag kväll.

Chirpy chirpy chirp chirp                                   c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0