Mini shopping på Väla =P

Behövde lite på apoteket så ja va tvungen att ta mig till Väla idag =P E trött än så d va lite segt kan jag säga =P Men det gick det med ;) Köpte solskyddsfaktor till ansiktet, mag medicin och madrass skydd ;) Vill inte förstöra madrasserna om mitt vatten skulle gå när ja ligger i sängen =P Man får ju va lite förberedd på d mesta så man inte förstör hemmet ;) Dem kan man ha i spjälsängen med under lakanet så man inte förstör madrassen ;)

Det enda vi behöver köpa nu som e viktigt när den lilla syrken e kommen är barnvagn, madrass samt en stor byrå sen e vi Fit for fight ;) Känns så skönt att d mesta e fixat för min ork e inte på topp och jag vill mer än vad min kropp vill =P Köpte även fotfil, öronljus, ett par leggings och hårinpackning ;)

Handlade ingredienser till middagen som vi hade ikväll med som min Älskling Per gjorde ;) En god kycklingfile gryta med grön curry, grädde och creme fraiche *mums* Han e duktig på att laga mat min Baby ;) Är skönt och kul för vi samsas om att göra mat ;) Innan har det alltid känts som ett tvång att göra mat då mina x inte kunnat eller haft intresset för att göra mat direkt men nu är det så kul för vi uppskattar varandras matlagning ;)

Gjorde ett blomster arrangemang nu ikväll med som jag ska ge till en vän, Thomas som tack för att han är den han är och som en inflyttningspresent då han nästan precis flyttat ;)



Hade värsta regn ovädret igårkväll med så jag va tvungen att ta denna bilden bara =)



Såna här Jättekrukorna Arne skulle man haft hemma om man haft hus *ler*



Trött som jag är så ska jag nu vila och jag lär nog somna in för ikväll                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0