Midsommar ;)

Ja då va det midsommar firande igår och det firade jag och Per hos min syster Kajsa och hennes sambo Johan ;) Ett till par va där hos dem som heter Sandra och Johan med sin 7 månader dotter Vilda ;) Sandra har ja träffat på förr bara kort så jag visste vem hon var. Vi hade det väldigt trevligt hos dem ;) D va så trevligt så vi körde inte hem förrän vid 01.30 =P Jisses va trötta vi va både jag och Per! 

Tog några få bilder igår men d blev inte många bilder =P Kameran i min mobil e inte så kanon att ta bilder i mörker med som Nokian jag hade =P ka ragga lite bilder från Sandra eller om d nu va Kajsa som tog bilder =P Gravid förvirrning som vanligt här *haha*

Här en bild på Sandra och Kajsa ;)



Min Per och Sandras sambo Johan ;)



Det va dem enda bilderna ja lyckades ta igår =P Får dra med min digital kamera när vi ska iväg på lite tillställningar ;) Min digital kamera har jag haft i 5-6 år och den tar kanon bilder ;)



5 Mega pixel med 10 ggr optisk zoom och när ja köpte den så kostade den nästan 3000 kr så den va dyr då och d förstår jag för den tar riktigt bra bilder ;) Super nöjd med den ;)

Idag har vi ingenting alls planerat utan vi ska bara ta d lugnt och ha lite mys pys e tanken iaf ;) E smått off med då vi va hemma sent och ja vaknade tidigt =P Har städat en massa idag med då ja inte ska va hemma imorn för pappa ska byta bromsar och skivor på min Vectra mm så det blir en heldag i Munka ;) Ska hämta hem spjälsängen med så man kan få ihop den och mäta så man kan köpa madrass till den ;)

Ha en lugn skön röd dag                                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0