Koppla av dag =)

Idag har jag inte gjort många knop mer än dammsugat hemma ;) Behöver koppla av och ja e ganska så trött då ja fattas järn så ja får ta det lugnt och koppla av då och då ;) E så mkt ja vill göra men min kropp orkar inte allt =P Har börjat vänja mig nu vid att orken inte e på topp så jag bokar inget speciellt med nån då ja e trött och jag vet inte hur jag mår från dag till dag utan jag tar en dag i taget ;)

Det enda jag har planerat är barnmorskebesöken samt jobb tiderna ;) Jag köpte 2 parfymer häromdan, en till mig och en till min älskling ;) Jag köpte Escadas sommar parfym från 2009 Ocean Lounge och till min älskling köpte jag Yves Saint Laurent Kouros =)



Kisarna ÄLSKAR soffan lika mkt som jag och Per och dem ligger ofta på min divan sida och breder ut sig =P Här har min älskling lagt en tröja på mina busar när dem tar halva min divan *hihi*



Ska nog göra lite blomster arrangemang nu =)

Ha en cozy kväll i skit vädret                                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0