Händer inte mycket just nu =P

Har inte gjort så mkt dessa dagarna mer än att va hos barnmorskan och gjort lite ärenden. E ganska trött av mig med all rätt plus att mitt järnvärde är lågt än så ja ska ta dubbel dos järn och försöka hitta mat med mkt järn i. Jordgubbar har massa järn och dem ÄLSKAR jag så d stoppar ja gärna i mig *ler* E ganska kräsen så  mkt i matväg går bort med järn =P Klarar inte av att äta en del i matväg, mår inte bra alls och d vänder sig i magen =/ Men ja hittar nog ngt som hjälper mig med mitt järn ;)

Per börjar på nytt schema nu med 75 % tjänst. Dem drar ner på hans jobb på timmar och sparkar folk men han kan stämpla upp så det är lugnt plus att han tycker d ska bli skönt att få mer fritid över då han jobbar så skumma tider. E ju positivt med då han inte behöver plocka ut pappa ledighet i en massa när han går ner på timmar ;)

Här myser min Älskling i soffan med Zazzi gumman ;)



Och här njuter Älsklingen i soffan =)



Här utforskar kisarna soffan ;)



Och här myser kisarna i detta nu i Pers Divan *hihi*



Vädret verkar bli fint idag så jag får se vart ja tar vägen idag                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0