Ett arrangemang =)

Gjorde fördigt ett arrangemang som ja inte lyckats bli klar med. E inget svårt arrangemang alls utan det har bara glömts bort =/ Ska ge bort den till han som äger kiosken bredvid där ja jobbar för att han e så snäll och go och alltid ställer upp med växel mm ;)







Ska jobba till 12.30 idag sen ska vi till barnmorskan kl 14 idag =) Efter det ska vi till Munka för dem e klara med Pers Volvo nu så han kan efter besiktiga den. I helgen ska pappa byta mina klossar och skivor bak på min Vectra GTS så jag ska hämta ut sakerna idag ;) Jävla tur pappa har bra rabatt på AD center till oss i familjen då han har ett eget företag ;)

Svintrött e jag men ja får duscha mig pigg nu                          c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0