En st rakad Callibra beställd ;)

Igår va jag iväg och fick min hankatt Calibra rakad ;) Han hade så sjukt mkt tovor att det va ett måste och han blir en helt annan katt utan all den tjocka pälsen i denna värmen! Stackars Calle men nu e han pigg och mår kanon ;)

Så mkt hår han har!Jisses!



Sen en fin bild på rakade Calibra med sin mamma Zazzi bakom när dem får gourmet mat ;)



Ska iväg en dag i veckan som kommer eller ngt och få Zazzi med rakad för dem mår så bra av det och kan va svala samt att ja får mindre att städa och jag lär inte ha tid eller ork att städa sen när den lilla syrken e kommen och jag e pedant, klarar inte av att se skit ligga och inte ha tid att inte ta upp det  =P Men ja försöker behärska mig men d  e svårt då vi har en soffa i tyg som Per ville ha som tar åt sig allt hår =P

Va hos Pers mamma ett tag igår med sen åkte jag till mina päron och badade satan där ;) Idag går turen till syrran och deras pool och där ska jag va hela dagen idag och bara bada och njuta och svalka ner mig. Är så sjukt varmt ute nu om dagarna och d e smått jobbigt med magen i värmen och ja undrar hur varm den lilla syrken är men ja försöker hålla magen skyddad och va i poolen länge så d svalkar oss båda ;) Igår i Munka hade vi 29 grader i skuggan så jag vill inte veta vad vi hade i solen =P

Sola lugnt                                                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0