*~Då va man 30~*

Igår hade jag mitt 30 års kalas hemma hos mina föräldrar i Munka för familj, släkt och några få vänner ;) Budgeten va tajt så jag fick ha ett mindre kalas. Totalt blev vi 29 st varav 3 st va barn =) Hade en riktigt underbar eftermiddag, kväll med alla ;) Smörgåstårtan gjorde pappa såklart som han gjort i alla år ja minns ( dock är det mamma som lärt honom göra den men hon får inte göra den för pappa gör på sitt sätt *hihi* ) Riktigt god tårta blir det och jag hjälpte till så gott ja kunde mellan varven av dukning mm ;)

Lite av varje hade jag med utöver tårtan som rostbiff, lax, räkor samt 2 olika potatis sallader ;) 



Vädret va varmt och helt underbart och vi alla njöt ute i fylle tältet ;)



Min Farmor Göta  och min Faster Ingar ;)



2 av mina 4 brödrar Tobias & Jesper ;)



En till bror, Linus med sin tjej Malin =)



Min syster Kajsa och min vän Katja =)



Familjen Rydström/Larsson Helena är min kusin på bild sen hennes sambo Mattias och deras son Benjamin =)



Min bror Roger med söta Lova =)



Min vän Björn med sin tjej Anna =)



Farmor , Mummo Maire och min faster =)



Mamma =)



Tom pappa lyckades fastna lite på bild här i blå skjorta =)



Elizia, Lova och Ägget Dino =)



Och tjocka jag med magen =P Har 2 månader kvar att gå nu så tiden går fort!!!



Fick en hel del bebis saker i present och lite pengar och lite annat smått och gott ;) Önskade mig pengar eller saker till den lilla syrken ;) Nu fattas vi bara vagn och madrass till spjälsäng sen så e vi redo =)

Fick ett skötbord som ja ska ha över badkaret av Mamma och Pappa =) TACK ;)



En hel låda med bebiskläder, tvättlappar, näsfrida, NAN mm fick jag av min Moster Sirpa, min kusin Helena samt hennes sambo Mattias och lilla Benjamin =) TACK ;)



Fick badbalja med badhjälp och lite diverse bebis saker av min bror Roger och från hans fru Lina =) TACK ;)



Min faster gjorde ett fint blomster arrangemang till mig med pengar i =) TACK ;)



Fick även denna lilla söta smyckes skon av min faster och hennes man ;)



Lite av korten jag fick igår ;)



Av mina underbara chefer fick jag 2 flaskor vin =) TACK ;)



Tack till alla er andra vars presenter jag ej visat upp här men det va pengar jag fick av dem andra så det är inte mkt att visa upp här ;)

Pengarna ska gå till saker till den lilla samt att laga min bil så jag har redan planer på vad pengarna ska gå till och dem behövdes till dessa sakerna och jag får säkert över lite så jag kan unna mig ngt eller så jag och Per kan åka iväg på en liten tur nånstans och bara ta hand om varandra ;)

TACK ÄN EN GÅNG FÖR ALLA PRESENTER                               c",)

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad härligt det såg ut.

de flesta såg ju likadana ut som när jag brukade vara hos er.

fast hjälp - är det där jesper? jag minns honom som en liten grabb ju, tänk vad åren går.

du får hälsa alla så mycket och ta hand om magen ^^

kram

2011-06-14 @ 11:08:15
URL: http://melcolloien.wordpress.com/
Postat av: MalinOpel

Hehe ja det är lilla Jesper ;) Alla brödrarna växer så det knakar =P Är tungt nu med magen och värre blir det men ja mår bra över lag med magen så ja ska skatta mig lycklig över det ;) Kram

2011-06-14 @ 11:26:57
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0