Bil meckande =)

Igår meckade pappa min bil för fullt och i förrgåt med lite smått ;) Nu har min Älskade Vectra  fått ny olja, nya dimmljusglödlampor, nya vindrute torkare fram, nya broms skivor bak samt nya broms klossar bak och fått på sina 17 tums sulor ;)



Mina gamla broms skivor va inte fina =P



En ny skiva på plats ;)



På mina 16 tum som satt på va 2 st helt blankslitna, ett däck va inne på väven på insidan?! Hur d har gått till förstår varken jag eller pappa då det ser skumt ut! Sen va där en djup reva i ett däck och en skruv i ett däck. E fanimej andra gången på kort tid som ja har skruv i ett däck! Vem f*n slänger skruvar där ja kör?! Gah!!!





Så nu ska det bara bytas lambdasond och 2 nya däck sen e han klar för besiktning ;) Skönt ;) Nedrans kostnader med bildelar som e slit saker men ett ont måste och sen e bilen i tipp topp skick så bebisen kan färdas säkert och vi med klart ;)

Hela veckan har dem lovat varmt satan och fint så vi håller tassarna att det blir det för jag är ledig så ja kan njuta som bara den ;) Imorn bitti ska ja dock iväg med min hankatt Calibra och få honom rakad då han har så enormt med knutor, tovor i sin päls den stackaren =( Trots att man kammar honom så kommer dem på 2 sekunder =(

Have some fun in the sun                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0