Vecka 37 bilder ;)

Då va d dags för v 37 bilder på min fina mage med massa bristningar =( Usch säger jag bara för dem och ja hoppas att dem knappt syns sen bara. Tiden får utvisa hur det blir och ja ska göra va ja kan för att få dem att försvinna om nu det går men det verkar va dem som bestämmer tyvärr =P

Ja får sluta gå i bikini bara och dölja alla märken på sommaren helt enkelt =) E inte hela världen jag vet men ja brukar va noga med att se så bra ut som möjligt ;)





Idag är det 23 dagar kvar till BF bara =) Har insett att syrken kan komma när som helst och bb väskan e nästan helt packad nu ;) E så sjukt trött och har dålig ork numera så ja ligger mest i soffan och vilar, sover. Har bra järnvärde men e trött ändå men det hör till i slutet.

Syrken rör sig så mkt den kan nu fortfarande och trycker duktigt neråt så man går lika segt som en sengångare *haha* Jag som e så van vid att va i farten jämt och aldrig sitta stilla och nu kan ja inte göra ngt alls och d har varit frustrerande men ja har vant mig nu så jag tar en dag i taget helt enkelt ;)

Min hankatt Calibra älskar att titta på Animal Planet och här försöker han fånga en fågel ;) han brukar se dem programmen med surikaterna med *gulligt*



Nu ska ja sussa ett tag iaf                                          c",)

Kommentarer
Postat av: Lina

Mammatatueringar ska man bära med stolhet och de blir blekare sen, men kommer ju alltid finnas kvar.

Liam tycker det e kul att titta och fråga vilka han gjort och vilka Lova gjort =)



2011-07-25 @ 19:30:18
Postat av: MalinOpel

Ja jag har hört man ska va stolt över dem ;) Naw va gullig han e Liam ;) E bara jag som e så nojjig med mitt utseende men man får ta livets alla märken som dem kommer ;) Så länge man får en frisk och fin bebis så är det värt det ler

2011-07-25 @ 22:56:58
URL: http://malinopel.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

gud vad härligt :D är det en flicka/pojke? ^^ kram

2011-07-26 @ 11:40:03
URL: http://guevacci.se
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

spännande ;P

2011-07-27 @ 18:25:08
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0