Vecka 36 ;)

Idag är det exakt 30 dagar kvar till BF ;) Och jag är i vecka 36 nu ;) Närmar sig med stormsteg nu! Spännande och nervöst =) Hoppas bara att förlossningen går bra och så fort som möjligt iaf ;) Bebisen ligger fixerad numera och det KÄNNS kan jag säga =P Men det känns skönt att syrken ligger rätt iaf så man slipper va med om vändningar. Kan ju hända att syrken vänder sig fel sen förvisso men dem brukar stanna i fixerings läget så vi håller tassarna att det är så när det väl gäller ;)

Jag vägde 3110 när jag föddes och Per vägde 3750 när han föddes så vi får se va vår syrk landar på ;)





Nej nu ska jag ruttna vidare här hemma                                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0