Syrkens byrå köpt ;)

Fyndade en MALM byrå från Ikea med ekfaner för 150 kr på blocket.se ;) Kostar 749 kr ny ;) Fint skick och inga fel på den mer än en väldigt liten repa man knappt ser ;) Me like ;) E så kul när man kan fynda och få pengar över till annat ;) Behöver 2 st byråer till, en i vårt sovrum samt en i hallen men d får komma sen för nu blir d barnvagn nästa köp sen e vi nog klara inför ankomsten av vår syrk ;)

Dem flesta säger att man har alltid glömt handla ngt men vad jag gått igenom nu så har vi köpt det allra viktigaste ;) Imorn ska jag lägga alla bebis kläderna i rätt ordning i byrån tänkte jag ;) Kan hända jag orkar göra dte ikväll redan *fniss*

Idag har syrken tryckt väldigt mkt neråt och rört runt i magen till tusen så det har varit jobbigt att röra sig mm idag =P Jisses vilket tryck dem kan åstadkomma =) Har 28 dagar kvar till BF idag ;) E kvavt som bara den med idag så andningen e inte på topp heller då syrken även trycker på lungorna =P Men jag överlever och tar d så lugnt jag kan ;) Har så himla mkt vilja men dåligt med ork dock =P Tur man har Per som hjälper mig ;) Puss min Älskling ;)



En normal vardag i mina kisars liv ser ut såhär när det är varmt och dem e trötta ;)



Ska boka tid imorn till Zazzi för rakning ;) Per får följa med när hon ska rakas för det gör ganska ont nu i mage och rygg när jag lyfter så jag får försöka sluta med det men man känner sig så himla handikappad och jag vill göra saker samt att jag inte är en lat person utan jag gillar att va i farten men jag har faktiskt börjat lära mig att ta det lugnt och låta andra hjälpa mig ;)

Nu ska Malin vila en stund så tills nästa gång Ha det bra                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0