Svalt väder med lite regn =)

Trodde aldrig ja skulle bli glad över svalt väder och regn sommartid men gud så skönt det är med sånt väder just nu ;) Lilla syrken har för vana att trycka mot lungorna ofta och d e tufft att andas idag så ja e tacksam för vädret ;) E hemskt att man kan va så varm med och svettas för minsta lilla! Puh! Men nu är det bara 35 dagar kvar till beräknad förlossning idag ;) Har på känn att syrken komer innan BF datumen men vi får se ;)

På ett sätt vill jag det men sen samtidigt vill ja kunna bada så länge som möjligt så då får syrken komma senare men då e bebis större och det vill jag inte =P E bebis som bestämmer när den vill ut iaf;) Inget är som väntans tider =)

Häromdan när ja körde till jobb så va det ganska hett ute kan jag ju säga =P



Hittade en artikel med i en mamma tidning häromdan med detta =P



Malin = Elak på franska =( Pyttsan säger jag då för ja e inte elak alls det =P

Finns så mkt roliga namn som blivit godkända i Sverige och många namn e sjukt hemska för det lär bli synd om dem stackars barnen ju =( Läste i nån tidning om en som hade döpt sin dotter till Like i utlandet efter Facebooks Like knapp ( Gilla knappen ) Sen va där ju en som döpte sin dotter till Facebook!

Man får tänka lite längre än så tycker jag, namnet ska passa ett barn såsom en vuxen människa. Men d e tur alla tycker olika annars hade vi haft en väldigt tråkig värld men nån gräns fåår där väl ändå vara tycker jag iaf =) Tycker liksom bara synd om barnen =(

Ska en runda till Pers mamma om en stund sen ska vi till syrran och va där ett tag ;)

Nu kallar duschen                                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0