Sista dagen på jobb inför väntans tider

Jaha, då va den tiden kommen då man jobbat sista dagen på jobb =( Älskar det jobbet och trivs så bra med mina underbara chefer och med personalen ;) Men orkar inte kroppen det jag vill så får man lyssna på kroppen helt enkelt =P Ervin & Ejvor mina chefer är 2 helt underbara människor som har gett mig mkt i detta jobbet och som anställde mig trots att jag va gravid framför allt ;)

Jag tackar er än en gång för denna tiden som gått och så fort jag e klar med mamma tiden så vill dem gärna ha tillbaka mig och jag vill väldigt gärna komma tillbaka dit med ;)

Som tack för denna tiden fick jag blommor och en klocka som jag kollat ut länge men som inte blivit av att jag köpt den då pengarna har gått till sådant man behöver som till bebisen samt bilen. Finns inte ord för att uttrycka mig nog hur tacksam och lycklig dem gjort mig genom detta jobbet och genom att vara 2 helt underbara människor ;) Tänk om alla chefer hade varit som dem ;) HELT UNDERBARA ÄR NI ERVIN & EJVOR <3





TACK ÄN EN GÅNG FÖR DENNA TIDEN OCH FÖR ATT NI ÄR DEM UNDERBARA MÄNNISKORNA SOM NI ÄR                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0