Seglat och njutit idag ;)

Idag va jag och älsklingen med ut och seglade på pappas segelbåt ;) Det va vi 2 samt pappa, Linus ( en av mina brödrar ) och hans tjej Malin som va ute och seglade ;) Vi hade riktigt bra vind idag och vi va ute på havet i 2 timmar så man e måttligt trött nu och speciellt ännu mera trött efter god mat hos mina päron efter seglingen  med hemmagjorda biffar och mammas hemmagjorda grymt goda potatis sallad *mums*

Blir så trött av frisk luft och att va i farten så mkt i mitt tillstånd och lilla syrken va ganska stilla när vi va ute och seglade så syrken njöt nog av det ;)

När vi kom in i hamnen typ så hade vi en båt framför oss som bara stannade mitt i kanalen och vevade in sitt segel så vi fick göra en 360 för att inte köra in i honom och självklart va där för trångt så vi lyckades köra på grund in mot land! Jävla bromskloss nöt! Han såg väl ändå att han hade 2 båtar efter sig eller?! E lite svårt att bromsa en segelbåt och självklart surade motorn så den kom igång för sent därav gick vi på grund. Gah! Men d va lite kul ändå, vi skrattade en del allihopa och skrek : Pappa! Det börjar bli grunt här! Så skriker dem i nån tv reklam nu som går på tv =)

Jag och älsklingen ;)



Pappa njuter för fullt på havet med oss ;)



Malin och Linus ;)











Nu har vi packat inför resan till Pers syster och nu kallar duschen och trötta är vi till tusen så det blir sängen inom kort kan jag säga ;)

Sail away                                                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0