Poolat i Munka ;)

Va ganska off idag så ja vilade, sov till och från i soffan idag fram till kl 14 då pappa ringde för han hade tid att byta min lambdasond på min bil ;) Gott nu e den fixad så nu behövs "bara" två däck sen e bilen redo för bes och då går den igenom för där e inget mer fel på den ;) Men däck e fanimej icke billigt =( Sen skatten ovanpå det efter bes och den e på minst 2000 kr =P

Behöver inte ha dem kostnaderna nu då vi behöver pengarna till den lilla syrken bla men man får göra prioriteringar helt enkelt och va hemma och spara pengar bla =P Per ska sätta ut sin Traktor ( Volvo 850 ) på blocket i veckan med då vi inte behöver 2 stora bilar och han har nära till jobb så han cyklar. Skulle d sen behövas en bil till så kan man köpa en minibil som inte dricker ngt typ ;)

Så det blev Munka idag fram till 19.30 då körde jag hem. helt off blir ja nuförtiden alltså =P Orken e inte på topp nånstans men ja har massor med vilja och ja vill göra så mkt men ja orkar inte =/ E trist för ja vill så mkt på sommaren men ja får gilla läget =P

POOOOOOLEN =)



E så skönt att 3 i familjen har pool annars hade ja gått och dött i denna värmen! Ja tycker inte alls om att bada i havet eller i sjö. E bara stressigt och man har ingenting i närheten. Toa, mat, säng mm. Ja vill kunna koppla av och det kan man göra vid en pool hos nån man känner ;) DET är SEMESTER och AVKOPPLING för mig att va hos familjen vid poolen och bara njuta och va ;) Syrrans sambo har med pool samt mina morföräldrar men dem har nergrävd pool mina morföräldrar ;)

Nu blir d att krypa ner i soffan och ha mys och vila/nanna med Per                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0