Per och Calibra myser i soffan ;)

Calibra har blivit så sjukt härlig nu sen han blev av med sin varma och knutiga päls och e sjukt mkt mer kelig än vad han brukar va ;) Han kelar ofta med oss nu i både soffan och i sängen ;) Fångade per & Calibra på bild igår när dem hade lite mys ;)





Försökte få en bra bild på min Zazzi gumma men den bästa ja fick va denna =P



Så fort jag har råd ska ja införskaffa ett stort klätter träd till mina kisar. Dem ÄLSKAR klätter träd och ja har bara denna lilla nu och dem älskar stora såna, har haft det förr. Dem e bara så sjukt dyra  =( Men en vacker dag så ;)

Har regnat hela dagen idag och det har varit så underbart skönt väder då ja kan få luft och inte svettas så mkt som ja brukar ;) Får ofta reda på fler och fler som ska ha bebis nu ;) E så himla kul att så många man känner ska ha bebis och dem flesta ska ha sin första bebis med ;)

Idag har jag exakt 40 dagar kvar till Beräknad Förlossning *myser*  Längtar tills vår lilla syrk e ute så vi kan ha bebis i famnen och njuta och mysa och gå igenom allt vad föräldra rollen innebär ;)

ÄLSKAR regn just nu men hatar det normalt sett                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0