Massa tryck neråt numera =)

Nuförtiden så trycker syrken duktigt mkt neråt så  man e inte så rörlig kan jag säga och ja går som en sengångare *asg*  Men d e smällar man får ta ;) Nu är det inte lika mysigt längre utan mest jobbigt då det är så mkt tryck neråt och syrken rör runt så mkt den kan och det är hårda rörelser så magen riktigt står ut från alla håll =P

Idag är det 25 dagar kvar bara till BF ;) Är inne i v 37 nu med så bilder på magen kommer i dagarna ;)

Vi va i Munka häromdan och städade och tvättade min bil och fick in bilbarnstolen ;) Idag ska vi förmodligen kolla en vagn som ja hittat på blocket som verkar intressant ;)

Va en snabb sväng vid Väla igår och Net on net med 2 av mina brödrar Tobbe och Linus. Va med som smakråd då Tobbe valde ut glasögon sen skulle Linus köpa en subwoofer. På parkeringen till Net on net stod där en sån skönhet som jag hade så ja parkerade en plats ifrån sen kom Tobbe och ville jävlas och ställde sig emellan =P Hehe =) 3 st Vectros på rad ;)



Vi e familjen Opel  ;) Mamma och pappa har 2 st, Roger m familj har en, min kusin Ricke med familj har en och farmor har denna vita som e på bilden ;) Har några svarta får i familjen som kör annat men vi älskar dem ändå ;) Jag har alltid bara haft Opel och kört med. Jag har haft 5 st Opel bilar innan denna om ja nu inte räknat fel =P

Vädret här e fortfarande grått och mulet och regn kommer det till och från. Igår va d även kvavt som bara den men som tur är så har man fläkten till hjälp så man kan få luft och svalka ;) Ska tydligen va sånt här trist väder nu ett antal dagar framåt sen skulle d bli bättre igen men vi får väl se dag för dag hur vädret är ;)

Har insett att  syrken kan komma redan nu och det känns nervöst men väldigt spännande att det kan ske när som helst ;) Längtar så tills vi har vår bebis i famnen och kan va en familj och njuta och mysa ;) Visst kommer det va jobbigt och skrämmande med då man har ansvar för ett sånt litet liv men gud så underbart det ska bli att äntligen få bli mamma *ler*

Flyt inte bort i regnet nu med er                                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0