Mår skit i detta kvava vädret =(

Svettas som en gris, lite smått ont på magen, huvudvärk och dåligt med luft får man nu om dagarna och nätterna. Sover så sjukt dåligt med så jag är så himla trött av mig. Detta kvava vädret tar knäcken på en =( Lider med alla spädbarn och äldre som inte klarar värmen lika bra. Ja trodde ärligt talat att ja skulle dö i förrgår när det va så sjukt kvavt!

Igår körde jag till Munka och va där från 14-22 ca. Va kalas då min äldsta lillebror Roger fyllt 26. Självklart så badade jag massor i poolen hos mina päron med för det va riktigt kvavt igår med =( Vi får inte svalt i lägenheten alls så det är en ren pina att sitta där hemma och att sova! Är sjukt varmt och det varken blåser eller e kallt på nätterna =(

Bild på Liam när han kör traktor med lilla Lova från igår på kalaset =)



Fick med Mummo och Ukki på bild med igår tamejfan ;)





Plus att ja fick en söt bild på lilla Lovan ;)



Idag har jag umgåtts med en gammal vän som heter Mimi och gjort lite bebis ärenden ;) Köpt madrass till sängen, babygym, spjälskydd, lakan och hämtat ett startpaket från Pampers som man får när man registrerar sig på deras hemsida ;) OCH en av dem viktigaste sakerna ja med köpte idag som just nu är min BÄSTASTE VÄN ;) EN GOLVFLÄKT!!! Min Näst äldsta lillebror Tobbe gav mig pengar i födelsedags present som gick till fläkten och tro mig, den har gått varm idag sen ja kom hem och ja NJUTER av varje fläkt från fläkten *ler* I LOVE IT!!!



Har även idag svettats som en gnu så man börjar liksom undra om d ens e lönt att duscha alls?! Känns duktigt meningslöst för man e lika svettig igen bara en stund efter man duschat oavsett om man duschar dag, kväll eller natt =( Hoppas hoppas verkligen att det blir svalare och skönare väder snart. Min kropp orkar inte med mkt mer av detta kvava vädret. Jag är inte människa alls. E sjukt irriterad och helt off i kolan! Man kan liksom inte tänka alls och allt som kan gå fel går fel med! Tur där e ac på jobb annars hade ja icke klarat av att jobba kan ja säga. Blir d fler hemska nätter så kommer jag att sova hos syrran och Johan några nätter i källaren i deras gästrum så man kan andas och slippa svettas och må lite bättre plus att där e pool med ;)

Jag som älskar sommaren normalt sett börjar hata den nu =( E grymt jobbigt va hög gravid nu så nu förstår ja folk som sagt att det inte är skoj alls och man förstår det egentligen inte förrän man själv e där. Klart så fattar jag att det inte är skönt att gå med stor mage mitt i sommaren och ja har mått kanon ända tills för några dagar sen då detta vädret smög sig på oss =( Ambulanserna går varmt nu med dessa dagarna så det är nog många som dött av värmen =( Usch usch usch... Hoppas vi inte har sånt sjukt väder när vår lilla syrk e född för det är så synd om nyfödda och äldre =(

Nu blir det att hålla kväll med kall ice tea vid fläkten framför tvn                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0