Gravidmage krockar med fluga =P

Ja jag lyckas med det mesta med min gravida mage fanimej *haha* Igår va jag med syrran en sväng på Landskrona karnevalen och gick och tittade bara och vad lyckas Malin med? JO, krocka med en fluga på min gravidmage så där blir en snygg liten blodfläck mitt på min tunika! Gah! Spiller jag inte på magen så krockar jag med flugor! Sanslöst fanimej *haha*



Jag KAN inte ha en ren tröja en hel dag med denna magen alltså =P Helt sjukt =0

Dessa 2 dagar som gått nu har jag annars bara varit hemma och ruttnat och tagit det lugnt ;) Regnar bara här hela tiden och är grått och trist så det finns inte mkt mer att göra än att va hemma och va inne. Ska försöka röja i det sista nu så man kan få plats med bebis sakerna i badrummet bla och lite annat små fix ;)

Ha en skön söndag                                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0