Fi farao va kvavt!

Denna dagen samt natten till idag har varit ett rent helvete! Kvavt så in i norden och ja mår illa, har huvudvärk och svettas som en gris trots att ja inte gör ngt alls =( Kan inte göra ngt för ja mår inget bra alls =( Tufft att andas då luften e så kvav med =( Usch =( Vet inte vart ja ska ta vägen bara. Vi va iväg en sväng innan och körde min bil och det va så sjukt skönt med ac på sig ;) Då mådde jag bra ;)

Hoppas verkligen att det är skönare väder imorn annars avlider ja nog! Hade varit underbart med ett hus nu med pool och en sval källare där man kunde sitta och må bra och bada mellan varven ;)

Många äldre lär dö denna dag när det är såhär sjukt kvavt. Stackare =( E knappt yngre folk klarar av detta vädret så jag kan tänka mig hur äldre och barn mår i detta vädret, speciellt spädbarn. Usch usch! Lite åska nu tack och skönt väder imorn.

Ska på kalas imorn kl 15 då min äldsta lillebror blivit 26. Hoppas verkligen att det är bättre väder då. Klarar inte av att va social om det ska va sånt här väder. Har i princip bara legat på soffan idag och försökt bli nersvalkad men förgäves. Undrar hur bebisen mår nu när det är sånt här väder =( Stackars lilla syrken =( Önskar ja kunde svalka mig och hålla mig sval.

Är sjukt trött med då ja sovit som ett ägg inatt och inte kunnat få luft plus detta kvava vädret =( Har försökt somna nu på dagen men e omöjligt pga vädret =( Vatten har man druckit i mängder med som ja brukar göra nuförtiden. Hatar vatten egentligen, tycker d smakar äckligt men nu älskar jag dricka rent vatten =)

Jisses va ja klagar idag men d måste man få göra ibland =P Älskar värme och sommar men inte när d e så pass kvavt väder =( Ska nog ge mig ut i skogen sen efter vi ätit middag. Älsklingen ska göra middag idag ;) Ja har ingen ork att stå vid spisen alls och bli ännu varmare =/ Blir nötkött med jasminris ;) Ja ska äta en dressing med vitlöks smak blandat med vatten och olja ;) Sjukt gott är det ;)

Svetter torka med servetter                                                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0