Borås nästa ;)

Torsdags morse körde vi till Borås för att hälsa på Pers syster med familj och vi kom hem igen fredag natt vid 24 tiden. Hade väldigt trevligt däruppe och hans syster med familj va väldigt trevliga och härliga ;) Vi va bara hemma hos dem och tog det lugnt och åt gott och umgicks ;)

Har inte så mkt ork just nu och ja har som vanligt haft en del sammandragningar och förvärkar så man rör sig som en sengångare =P Hehe ;) Hade velat gå lite i Borås men hade för ont för det så vi blev bara hos dem och kopplade av på landet ;) Dem bor en bit utanför Borås i ett mysigt hus ute i skogen ;)

Blev lite kubb torsdag kväll ;)

Christoffer och Per ;)



Madeleine och Isabella ;)



Mona ( Pers syster ) med sina döttrar Madeleine och Isabella ;)



Per, Christoffer och Monas man Fredrik ;)



Blir lätt fler trippar upp dit till hans syster ;) Ska lätt gå på Borås djurpark med men det hade ja ingen ork till heller eller tid då vi bara va där över en natt.

Ett husdjur hade dem med såklart, en kise vid namn Simba som är 7 år ;)



Mellan Borås och Vesene fanns denna gamla fina bron som ja bara va tvungen att ta foto på när vi körde hemåt ;)









Sen ligger där en bilfirma som bara säljer dyra sportbilar med mitt ute i ingenstans som vi va tvugna att ta foto på ;)





Finns så många roliga och udda namn på små orter med mm och bla denna va ja bara tvungen att ta foto på då min bror heter Gullberg i efternamn när han gifte sig ;)



Fanns lite andra ställen som hette Frufällan, Od och köpcentret i Borås heter Knalleland =) Trodde det va ett lekland för barn när jag såg skylten ju *haha*

Så idag har jag lyckats dammsuga och snart kallar duschen för vi ska iväg på kalas/fest då min svägerska fyllt 30. Får se sen vad man orkar efter kalaset om man ska gå en runda på Helsingborgs festivalen eller bara åka hem och koppla av ;) Beror på hur mkt ork jag har sen ikväll ;)

Tjingeling                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0