Älskar Hibiscusar ;)

Nu blommar 2 av mina Hibiscusar ;) Fina färger ihopa dem här 2 ;)





Fick en söt bild på Calibra med precis ( min rakade han kise )



Får nog bli nästa lön som ja åker och får Zazzi rakad ;) Måste fixa saker till bebis och bil först, dem 2 sakerna e prio 1 just nu så länge inget blir livshotande på mig, Per, bebisen eller kisarna klart =)

Calibra mår så sjukt bra nu när pälsen och knutorna e borta och han e sjukt mkt mer sällskaps sjuk och kelig ;) Mår så bra när man kan hjälpa sina små hårbollar och när man ser att dem njuter och mår bra ;) Dem har det för jävla bra mina kisar iaf ;)

Nu blir det Ikea sen ev till syrran                                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0