Zazzi = PITA =P

Naw va dum jag e =( Men Zazzi e sjukt jobbig ibland alltså! Hon e så sjukt mammig och hon ska ligga på mig hela tiden och va där ja e hela tiden och hon ska helst va PÅ mig all the time =P E mysigt men ibland e d ganska jobbigt då hon gnäller och skriker på mig hela tiden och hon lämnar mig icke! Vart ja än går så går hon med mig helst på mina fötter =P



Calibra har blivit riktigt kelig nu med och kan lägga sig bredvid en och ibland på en och mysa länge ;) Skönt han känner sig hemma här nu ;) Zazzi känner sig hemma var som men Calibra ( och alla andra hanar ja haft ) har alltid haft svårt för att anpassa sig, tagit tid för dem.

Känner mig relativt bra idag ;) Imorn ser d ut som att jag, Per, syrran & Johan ska iväg och bada i badhus ;) Älskar att bada och simma och d e bra för min kropp & rygg med ;) Ska göra lite middag här nu till mig och äta sen duscha så ja e fin tills Per kommer hem *ler*

Treguna Mekoides Trecorum Satis Dee                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0