Röjde hemma en del igår ja och Per

Fick gjort lite här hemma igår vi 2 ;) E skönt att försöka få ordning på hemmet ;) Dock sajnas det en del möbler så d e svårt att göra hemmet fint än. Hörnsoffa och skåp med hyllor i e önskan nr 1 så man kan få den ordningen vi vill ha. Vill ha ett vardagsrum så man kan bjuda hem folk. Har bara sängen nu och 2 stolar liksom =P Får snart vårt förråd med så vi kan få ner saker där från rum nr 3 som där står en massa lådor mm i =P

Denna soffan ser riktigt nice ut och kostar strax över 12 000 ;) Furniturebox tror ja sidan hette.



Är en sån här soffa vi e ute efter i svart eller i mörk mörk grått tyg med divan och djupet på sittplatsen ska va djupt och brett ;)

Zazzi e expert på att ligga på mig vart ja än är och här har vi ännu en bild på min Zazzi gumman i mitt knä och hon myser till max såklart ;)



Ha en 3vlig helg för det ska jag ha                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0