Räkfrossa ;)

Blev räkmackor för oss igår ;) Zazzi fyllde 9 år igår så jag ville fira med räkor då hon älskar räkor och Calibra med ;) ÄLSKAR med räkor ;) Cocktail eller macka eller friterade ;) MUMS! Gott blev det och vi 4 åt som bara den ;)




Jisses va tiden går fort! Min Zazzi gumma e redan 9 år gammal! 1 mars i år e d 9 år sen ja flyttade hemifrån ;) den 12 Juni e d 9 år sen ja va med i bilolyckan. Mycket som hände det året ja flyttade hemifrån. Men man lär sig genom allt man gått igenom som tur är ;)

Förra året hade ja en massa motgångar men detta året känns som om det  kommer att bli det bästa året på väldigt länge *ler* Jag VET att det kommer att bli mitt bästa år på många år ;) Bara vänta ni så ska ni få se ;)

Maybe baby                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0