Kattvånings säng? =P

Mina kisar e helt otroliga! Kvittar vad ja tar hem eller får eller handlar så tror dem att det är till dem! Fick denna vagnen av syrran igår efter att vi varit på Väla som ja kan ha i badrummet och ha saker i. Vad sker så fort den kommer innanför dörren tro?!



Dem e helt sanslösa dem 2  *ler* Såg väldigt gulligt ut dock så dem fick ha den i sin ägo igår men sen idag ska ja fylla den med saker så dem inte kan ligga i den ;) Kanske lämnar dem 2 nedersta våningarna till kisarna =P

Just nu ligger dem bredvid mig i sängen och myser satan ;)



Har inte tagit mkt bilder alls sista tiden men ja har varit krasslig och inte orkat. Försökte få nån bra bild på mig själv igår men den blev inte fullt så bra tyckte jag dock =P



Sjukt blek man e då! Usch! Men d tillhör den tråkiga vintern =/

Ska försöka göra lite nytta hemma idag men d e svårt att få ordning när man inte har hyllor, skåp eller ngt alls att lägga alla sakerna i så d får stå i flyttlådor tills vi har det =P Vill bara få ordning och reda så man kan ha ett fint hem ;) Det enda ja kan göra nu e dammsuga bara typ och försöka röja så gott ja kan ;)

Moi moi                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0