Zazzimys ;)

Vad skulle ja ha gjort utan mina kisar?! Zazzi hon e så speciell, hon e så sjukt mammig och e alltid på mig där jag är *ler* Hon e en helt underbar katt! Vi brukar sova och mysa mkt ihopa ;)

Calibra e mer självständig och han e jämt kelig på dem konstigaste tiderna på dygnet dvs mitt i natten =P Han har sina kelperioder men han e ingen knä katt alls. Stor fin hane e han, ståtlig och blir alltid bra på foto ;)

Sådan mor sådan son ;) Zazzi e ju mamma till Calibra ;)

Per tog en fin bild på mig och Zazzi igår ;)



Osminkad och ovårdad för igår va ja väldigt trött =P Zazzi sover jämt på min ena arm eller hand precis som hon gör här på bilden ;)

Idag ska vi till Munka och hämta alla mina sista saker, lådor och få ner iu vårt förråd ;) Linus ska hjälpa oss för han ska med hit sen och hälsa på oss ett tag och slava med lådorna tillsammans med Per *ler*

Danskt Rågbröd väntar på mig nu                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0