Usch nu snöar det igen =/

E ju vintertid än men vill ha värme nu ju! Trött på kylan och att inte kunna må bra fullt ut =( Ja håller mig inne i värmen istället med kisarna så fort ja inte jobbar ;) Får så ont i mina knän och rygg i kyla med så värme e så underbart för mig ;) Har haft knän som värker och låser sig sen ja va i tonåren och ryggen e ju sen bilolyckan för 9 år sen blir d i sommar.

Haft huvudvärk hela dagen idag så ja har nannat i 2 timmar nu på dagen. Men min huvudvärk sitter i än så ja ska nog vila lite till sen ska ja göra middag till oss ;) Blir bara köttfärs med fullkornspasta ;) Va längesen ja åt det så d ska bli gott ;)

Jag rök på att jobba imorn ;) E bara från 10 till 13 ( lördag ) Jag jobbar mer än gärna mer timmar än va ja har redan ;) Skulle bara jobbat tisdag denna veckan egentligen men d blev torsdag och lördag med ;) Har sagt det innan men säger det igen, ÄLSKAR att jobba i såna butiker och ja mår så bra av att jobba med sånt jag älskar ;)

Då ja inte har nån kamera i mob då min e på lagning så tänkte ja ta en gammal bild och lägga upp ;) Vill visa mina 3 guldfärgade klockor ;) 2 st D&G klockor och en DKNY klocka ;)



Den lilla köpte jag först av dem alla sen den längst bort till vänster och DKNY klockan köpte ja in sist ;) Har lite klockor att välja mellan när ja klär mig ;) Har 3 silverfärgade med, en svart, en djup rosa/lila och en ljusrosa. E kul att ha lite att byta med ;) Skulle vilja ha denna klockan däremot då jag ÄLSKAR lila ;) Den lila lämgst ner till höger skulle ja vilja ha!



Lila med guld och strass ;) Me like ;) Finns så mkt fina klockor på jobb med men dem får ja ta foto på sen när min mob e tbx ;) Dem har dyrare klockor som Tissot, Certina, Candino, Citizen, Mondaine, Skagen, Gant mm ;) Finns även så man kan beställa hem Rolex, Omega, Longines mfl ;) Dem har dem inte hemma alls utan det är beställningsvaror då dem e väldigt dyra.

Min svarta katt klocka lägger ja med in på bild här ;) ÄLSKAR den då det  är en katt på den. Baby Phat heter märket och det är Norskt märke. Armbandet är köpt på www.pieceofsoul.se och är i äkta ametist med silver ( handgjort armband )



Nu ska ja vila en stund till sen göra middag så fort ja mår bättre i huvudet. Mår illa och har huvudvärk så ja måste ligga ner en stund till känner jag. Annars mår ja mkt bättre nuförtiden i min graviditet ;)

Schiznitz                                  c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0