Sauna ;)

Jag och mamma åkte till Ljungaskog idag och bastade och åt god middag hos Ukki & Mummo ;) Kom dit vid 14 tiden och körde vid 19 tiden. D va grymt längesen ja bastade där och hälsade på dem där! D va sen sommaren ja va där sist! Jisses va tiden går fort!

Har gjort ett arrangemang nu som ja ska ge till chefen och hans sambo ;)







Söta små troll i djungeln =P E så himla kul att pyssla och göra såna här arrangemang ;) Ja har i princip aldrig gjort den ena lik den andra ;) Är några få ja gjort som är i typ samma stil ;) Har massor med bilder på arrangemang som ja gjort lite här och var ;)

Vaknar så sjukt tidigt numera och väcker ofta Per så ja har flyttat in en säng i extra rummet vi har och bäddat så kan ja gå in där och läsa eller trycka på datorn när ja inte kan somna och skulle ja somna igen så e d bara bra ju ;) Vaknade halv sju imorse och kunde inte sova längre =/

Min mobil e inte klar på en stund än så ja får dra med min digital kamera om ja ska ngt speciellt men den tar kanon bilder som ni ser här ovan så d gör la inget ;) Bilden på kisarna på balkongräcket e med taget med min digital kamera ;)

Sussa sött miss i nassen                                      c",)

Kommentarer
Postat av: fredde

hej.

Skönt att allt är bra, sov så mycket du kan nu innan, sedn vet man aldrig hur mycket man får sova, fråga mig jag vet av erfarenhet... :). Men kul är det !!

2011-02-23 @ 18:58:07
Postat av: MalinOpel

Hihi ;) Ja d med sömn får man ta med en nypa salt sen när bebisen e ute ;) Sover så dåligt ibland men så e det ;) Längtar tills den lille e ute ;) Ser fram emot att bli mamma! Har velat ha barn sen ja va tonåring och nu ÄNTLIGEN så e d på väg ler Hur e d med dig? ;)

2011-02-23 @ 20:52:41
URL: http://malinopel.blogg.se/
Postat av: Fredde

Jo, bra nu. Åkte på flunsan och var hemma en 12 dagar och tyckte synd om mig ( med all rätt ibland ). Men frisk och jobbar på nu. Kalas för lillkillen på söndag :) 3 år. Stora killen.

ha en bra vecka.

2011-02-24 @ 09:48:16
Postat av: MalinOpel

Usch då =( Ja låg i 2 v över jul och nyår med flunsan =( Skönt du e bättre nu ;) 3 år gammal, ja tiden går fort va? Märker d på mina 5 små syskon, dem e alla stora nu ju! Den minsta är 16 nu, känns som igår dem va små syrkar ;) Ha en skön helg på dig vännen ;)

2011-02-24 @ 11:12:02
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0