Nu har man alla sina saker himma ;)

D gick fort med att leverera hem mina sista lådor från Munka igår ;) Per & Linus va duktiga bärare och jag va kommandoran *ler* Ska inte lyfta pga min rygg egentligen plus att man ska ta d lugnt med lyft i graviditeten. Ja tar d säkra före d osäkra då ja vet att min rygg e som den är och ja vill inte ha mega värk =/

Ska gå igenom låda för låda och se va ja behöver, vill ha sen sälja en del ;) Har mkt nya och fina saker där som ja aldrig använt utan som blivit liggandes. Har massor med pynt, prydnader och sånt. Ljushållare har ja massvis med tex =P Lånade en ölkärra av pappa så nu kan ja få upp lådor utan att bära =)

Fick en fin kise bild igår på mina 2 bebisar ;)



Såååå fina mina 2 bebis kisar e alltså ;) Dem e så underbara med för dem e jämt bredvid varandra och myser och tvättar varandra och allt ;)

Nu e Per ledig i 2 dagar så vi får la se  va som sker dessa 2 dagar                             c",)

Kommentarer
Postat av: Annika-Mamma till Sam, Liam och Lille Max

Aww vilken fin bild =)

Passa på å njut nu när du e gravid , bästa tiden ju, kan man skylla allt på graviditeten,

-ursäkta va sa du?? Koka kaffe?? Nä det får du göra, jag mår illa!!

-Bära kassar??? Tyvärr jag e gravid!!!

-Oj förlåt att jag var taskig, men du förstår jag e gravid!!!

Ser du, man har hur kul som helst när man e gravid, ända tiden i livet som man kan komma undan med vad som helst ;)

2011-02-03 @ 11:59:09
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Hihi ;) Ja man kan ha MÅNGA ursäkter ler Njuter fullt ut varje dag ska du veta och vi längtar efter den lille ;)

2011-02-03 @ 20:12:21
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0