Mini spa så man känner sig snygg behövs =P

Ska ha lite mini spa med syrran och en tjej kompis en dag då ja ska göra hudanalys och vi ska bara rå om varandra ;) Känner mig så osnygg nu då ja har så mkt plitor och annat skit som hormonerna ger mig och tok blek e ja med! Har varit dålig på att ta bilder på mig själv nu men min mob e på verkstad så ja har ingen bra kamera, eller jo min digital kamera men den e så stor att ha med sig om man skulle va iväg =P

Igår efter jobb umgicks ja med Maria, Andreas och lilla Elizia ;) Maria e med gravid och e lika långt gången som mig ca, kanske nån vecka eller två efter mig bara så d e kul att nån man verkligen känner ska ha samtidigt som mig ;) Elizia blir 3 år i Maj som dem har nu ;) E kul att byta erfarenheter och höra va hon gick igenom med Elizia ;)

Hittat 2 klockor på jobb som ja vill ha ;) Ena kostar 3300 ca och den andra kostar 3800 ca ;) Tissot & Certina ;)





Hade med min digital kamera häromdan till jobb ;) Va ett tag sen ja använde den så dessa bilderna blev inget vidare men man ser va det är iaf =P Ska leka lite med kameran i veckan och ta fina bilder tänkte jag ;) Saknar min mobil =( Den bör komma i veckan så ja håller tummarna ;)

Nej nu ska ja mysa med kisarna                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0