Mammabyxor inhandlat!

Köpte ett par mammabyxor igår när ja va iväg och gjorde lite ärenden. D sista paret byxor ja hade som ja kunde få på mig går inte på mig nu, trycker hårt nu så d va dags och GUUUUD så grymt SKÖNA dem byxorna va! No strings attached ;) D va en ren befrielse att få på dem för dem passade perfekt ;) Kommer använda sönder dem ju =P



Innan förstod ja inte varför gravida ville ha det över magen men förstår det nu för d e INTE skönt alls med byxor som sitter under magen. Får handla hem lite sköna hipsters med då ja behöver fler som ja kan ha nu när ja växer. String e INTE alls skönt nu kan ja berätta iaf =P

Köpte kattsand, kattmat, mascara och lite annat smått och gott som ja behövde ha hem. Har beställt schampo och balsam med från Amway till min torra hårbotten så snart har ja bukt på det ;) Blir hudanalys en dag sen som Maria ska göra så då kan ja hitta produkter till mitt ansikte med *wii* Vill ju va fin hela tiden men d kommer ständigt upp plitor i ansiktet och på kroppen =P

Orijen kattmat kör ja med nu och den e grymt bra ;)



Som kattsand kör ja med Ever clean ;)



Mina kisar förtjänar d bästa och det får dem alltid ;) Händer nån gång ja köper lite billigare foder för att ja behöver lite annat men d e inget dåligt foder för det utan bara billigare med mindre mängd kött. E procent enheten kött d handlar om bla. E hög procent kötthalt i Orijen ;) Högsta ja sett iaf ;)

Idag är det 1 år sen ja fick avliva min älskade Turbo =( R.I.P. Saknar dig gubben *gråter*

Min Turbo



Då va d helg igen så vi får la se va som ska ske då                                 c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0