Magbild v 15 ;)

Tog lite mag bilder idag på mig ;) Enligt beräkningarna e ja i v 15 nu ;) Ultra ljudet sker den 9 Mars så då får vi se hur pass långt gången jag e samt beräknad förlossning ;)







Ser ju typ likadana ut bilderna men lade upp 3 st ändå ;) Ska ta fler senare när ja e längre gången i olika vinklar med Pers hjälp ;)

Denna helgen har vi bara varit hemma och kopplat av och haft mys ;) Har varit en underbar helg *ler* Per e en underbar kille! Är så lycklig över att ja träffat en kille som ja har behövt och vill ha ;) Han har d mesta av det ja vill ha hos en man ;) Han e lika spontan som mig så det leder till roliga saker vilket e kul för e den andra hälften inte spontan alls så e d så trist =/ Vi e lika på många sätt men samtidigt inte =P

Fick en kisemys bild med där dem båda har snott min stol *fnys*



Zazzi låg där först sen skulle Calibra tvunget lägga sig bredvid henne =P Hallå! Vi har en lägenhet på 90 kvm och ni ska alltid ligga på varandra *hihi* Dem e så söta och underbara ;) Grymt snälla och tok keliga kisar och sociala ;) Ska bli så tomt och trist sen när dem inte får nanna med oss när den lilla kommit ut till vår värld men ja kan ju mysa med dem på dagarna iaf ;) Dem har ju varandra så dem hittar säkert en ny favorit plats att sussa på ;)

Ha en skön söndag                                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0