Känns att man jobbat ;)

Har bara varit hemma igår och ska bara va hemma idag med ;) Kändes att man jobbat i 3 dagar och min kropp e inte van vid att jobba så ja har varit skönt trött nu i 2 kvällar pga att ja gjort nytta ;) E skönt att komma igång med lite jobb ;) E mer pigg nu med så ja ska röja lite nu i mina lådor som vi hämtade från Munka lite då och då och se va man kan hitta för skatter där ;) Har inte varit i dem lådorna på över 1 år och vissa lådor har ja inte tittat i på mkt mer än 1 år =P Ska bli spännande!

Ska jobba hela dagen imorn ;) Jag jobbar tisdag jämn vecka och ojämn vecka jobbar jag tisdag, fredag och lördag ;) E inte många timmar så sett men det gör mig ingenting för jag älskar det lilla ja kan få i jobbväg ;)

Nu kom syrran och"störde" mig så nu ska jag störa tbx                                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0