Härligt att få stå i butik igen!!!

Jobbade själv idag i butiken ;) Öppnade 10 och stängde kl 13 och allt gick bara bra ;) Sålde min första dyra klocka idag och en del batteri byten samt kortning av länkar ;) Är mkt service på detta jobbet med batteri byten, fixa länkar mm ;) Är det ja kan fixa sen fixar min chef urmakaren allt annat i klockväg ;) Han e riktigt duktig!

Han har en butik i Båstad som han haft i 10 år där och denna i Höganäs har han haft i 3 år nu ;) Hans sambo står i butiken i Båstad så står han i Höganäs. Riktigt trevliga är dem båda två och jag är riktigt glad att dem ville ha mig i deras butik och ja känner mig lyckligt lottad ;) Ska göra ett fint blomster arrangemang till dem i veckan ;)

Min kamera på min mob har slutat fungera så d blir inte mkt till egna bilder nu på ett tag =( Ska lämna in den på måndag. Garantin e inte slut så d e lugnt ;) På tal om mobiler så har syrran supit bort sin för ANDRA gången igåt! Hon e  sanslös den alltså =P

Söndag imorn och ja funderar på att åka till Ukki och Mummo och koppla av och basta och ev köra en runda till Munka med när man ändå e på det hållet ;) Va längesen ja va hos Ukki och Mummo ( för er som inte känner mig så är det Morfar och Mormor ) Jag e halvfinne och sen barnsben har vi alltid sagt dem finska beteckningarna på dem ;) Låter helt konstigt att säga mormor och morfar =P

Have a nice weekend                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0