Happy Valentine ;)



Egentligen e d alla shoppares dag men d e en gullig dag ändå =P Man vill ju ge ngt till sin kärlek och man vill ju få ngt tbx ;) Men man kan ju ge och ta vilken annan dag som helst ju ;) Under tiden ja varit tillsammans med Per så har han fått smycken, 2 halsband, ett armband och en klocka ;) Pikar honom på presenter nu =P Hihi ;) Älskar att ge mer än att få oftast för ja älskar göra min omgivning glada =)

Men Per e snäll, han betalar allt annars typ. Ja betalar mina egna räkningar sen står han för resten utan protester ;) Han tar bra hand om mig och jag gör va ja kan för att ta hand om honom som hålla hemmet fint mm ;) E skönt med lite timanställning så man kan göra lite annat än bara va hemma jämt =P

Har varit rökfri i 2 månader snart om ja inte räknar helt fel =P Känns skönt och d luktar riktigt äckligt och smakar fan! Har dock tagit ngt bloss för 3 v sen och d va vidrigt! Va tvungen att prova. E glad att ja har den lasten mindre ;)

I lördags va Sasse och Ia här ett tag och vi satt och fikade och snackade skit ;) Dem ska med ha barn och hon har bara 3 månader kvar att gå ;) Ja e bara i v 14 snart, på onsdag enligt beräkningarna sen d tidiga ultraljudet. Sasse har ja känt sen ja va 15 eller ngt. Pappa och hans pappa jobbade ihopa så d va så vi lärde känna varandra ;) Blev en trevlig helg med sällskap från dem ;) Har varit dålig på att umgås med folk då ja inte mått hundra =P Men d börjar kännas bättre nu men ja ska inte ropa hej än!

Igår va ja med syrran ett tag och vi gjorde äntligen öronljus på mig ;) I ena örat va där en en sor klump med hårt vax, som en ärtas storlek men i d andra va d hälften så mkt skit i! E så kul och skönt att göra det!





Denna gången lägger ja inte ut bild på skiten som kom ur mina öron =P Hehe ;) Får ha lite variation jue ;)

Då va d måndag iigen och denna veckan jobbar ja tisdag, fredag och lördag som e mina fasta tider ;) Förra veckan skulle ja bara jobbat en dag men d blev 3 dagar ;)

Arrivederci                        c",)

Kommentarer
Postat av: Annika - mamma till Sam, Liam och lille Max

Öronljus??? Har jag aldrig hört talas om, det lät ganska så weird =)

2011-02-14 @ 15:43:02
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Hihi ;) Ja d låter skumt men tro mig d e skönt att få ut oönskad smuts ur öronen ;) Man hör bättre med ;) Prova en gång eller så kan ja göra på dig en dag ;) Kostar strax över 100 kr för ett par ;)

2011-02-14 @ 16:06:11
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0